محل تبلیغات شما

3. انتخاب سیستم حمل و نقل

این مرحله می تواند برای کسی که تازه راه اندازی یک فروشگاه آنلاین است کمی طاقت فرسا باشد.

گزینه های حمل و نقل بستگی زیادی به محصول ، مدل تجاری ، مخاطبان هدف و راه حل تجارت الکترونیکی شما دارد.

راز موفقیت اطمینان از همکاری همه این عوامل است. خوشبختانه ، ما بهترین روش های آزمایش شده و واقعی را داریم تا خیال شما را راحت کرده و فروش شما را افزایش دهیم.

حمل و نقل یک پیشنهاد مهم برای فروشگاه شما است. این قدرت جذب مشتری را دارد ، اما همچنین می تواند مشتری را از آن دور کند.

بنابراین اگر در زمینه فروش آنلاین تازه کار هستید ، به فکر شروع کار کوچک باشید.

این بدان معناست که شما ممکن است بخواهید به حمل و نقل داخلی پایبند باشید و قبل از اینکه به حمل و نقل بین المللی بپردازید ، به آن تسلط پیدا کنید.

برای شروع حمل و نقل آنلاین ، چند نکته وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید.

 تحقیق در مورد رقابت خود شروع کنید. شما ممکن است بینش واقعاً خوبی درباره آنچه که در گروه شما م worksثر است و چه چیزی نیست ، کشف کنید.

ت های حمل و نقل شما بسیار ساده باشد. این از سردرگمی یا شگفتی جلوگیری می کند ، و این احتمال را می دهد که مشتری بالقوه شما با خرید خود دنبال کند.

در آخر ، چندین گزینه حمل و نقل را بر اساس سرعت حمل و نقل یا حامل های مختلف ارائه دهید. اینکه مشتری به چه سرعتی محصول خود را دریافت می کند می تواند به اندازه مبلغی که برای حمل و نقل می پردازند مهم باشد.

اگر محصولات شما در حال حاضر روی میز قهوه شما پراکنده شده اند ، شما باید کاری انجام دهید. حتی اگر فقط چند مورد را حمل می کنید ، باید روی پیش نویس روشی که اتفاق می افتد هنگام ثبت سفارش ، کار کنید.

در اینجا مواردی است که باید در مورد تحقق از خود بپرسید:

چگونه از سفارش جدید مطلع می شوید؟

چگونه فاکتور را چاپ می کنید؟ چگونه برگه بسته بندی را چاپ می کنید؟

به چه مواد بسته بندی نیاز دارید؟

چه اطلاعاتی با محصول موجود در جعبه همراه است؟ دستورالعمل های مونتاژ یا استفاده ، باتری ها یا قطعات اضافی؟ ممکن است یک یادداشت تشکر یا کوپن داشته باشید؟ گزینه ها بی پایان هستند.

هنگام باز کردن جعبه ، نحوه ارائه چگونه است؟ آیا ظاهر و احساس بسته بندی شما نشان دهنده برند شما است؟

چگونه محصولاتی را که باید حمل شوند ، سازماندهی می کنید؟ آیا آنها در سطل های زباله ، یخچال ، اتاق یا انبار هستند؟ آیا می توانید مکان محصول را در فروشگاه آنلاین خود قرار دهید تا برای رویکرد ساده تر ، روی فاکتور چاپ کند؟

اگر وقت خود را صرف برنامه ریزی این فرآیند نکنید ، ممکن است مشتریان شما به موقع سفارشات خود را دریافت نکنند ، که این باعث ایجاد یک احساس بد می شود.

 

4- مالیات را به درستی تنظیم کنید.

وقتی کلمه "مالیات" را می شنوم ، قبول می کنم - بهم می خورم. اما واقعیت این است که تنظیم صحیح مالیات های شما از ابتدا یک تغییر دهنده بازی برای تجارت شما است.

خوشبختانه ، ما در حال حاضر در مورد مالیات برای کسب و کار شما صحبت می کنیم ، نه مالیات فروش محلی. بنابراین این مرحله بسیار کوتاه و شیرین است - تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که با یک متخصص مالیات صحبت کنید.

این وماً نباید یک حسابدار یا CPA باشد - همچنین می تواند یک کنترل کننده ایالتی یا یک مقام دیگر در مورد مالیات در منطقه شما باشد.

آنها به شما کمک می کنند کارهایی مانند دستیابی به شناسه مالیاتی خود و درک طبقه بندی ، نرخ و ساختار مالیاتی منطقه خود را انجام دهید. همه اینها از مکانی به مکان دیگر متفاوت است.

به من اعتماد کنید ، با م با یک متخصص حرفه ای در درازمدت در هزینه و سردرد صرفه جویی خواهید کرد.

 

5. یک نام دامنه عالی انتخاب کنید.

به همان اندازه سرگرم کننده و چالش برانگیز - انتخاب نام دامنه برای وب سایت شما بسیار حیاتی است. آدرس وب شما باید با نام تجاری شما صحبت کند و به عنوان یک ابزار مهم بازاریابی باشد.

نام دامنه شما راهی خواهد بود تا مشتریان بالقوه شما را پیدا کنند و سپس برای خرید بیشتر بازگردند. بنابراین آن را ساده نگه دارید. در برابر اصرار برای نوشتن هجی های دشوار یا کلمات اختصاری ناشناخته مقاومت کنید.

اگر قبلاً مشاغل مستقر دارید ، مسیر را تغییر ندهید و دامنه خود را تغییر ندهید

انتخاب دامنه معتبر باعث ایجاد اطمینان در مشتری و ایجاد وفاداری مشتری می شود ، بنابراین وقت خود را اختصاص دهید.

 

6. برای سنجش موفقیت خود ، تجزیه و تحلیل تنظیم کنید.

برای رشد تجارت خود به داده و معیار نیاز دارید.

ما اخیراً 55 معیار تجارت الکترونیکی را که باید پیگیری کنید برجسته کردیم. صفحه گسترده را برای شروع کار با آن در اینجا بارگیری کنید.

برای شروع ، تجزیه و تحلیل داخلی فروشگاه خود را بررسی کنید.

حداقل ، سیستم عامل شما باید بتواند در معیارهای اساسی مانند موارد زیر به شما کمک کند:

بازدید کنندگان منحصر به فرد ،

نرخ تبدیل،

محبوب ترین محصولات ، و

درآمد متوسط ​​به ازای هر مشتری.

همچنین نگاهی به گزینه های پلت فرم مانند جستجوی سایت در فروشگاه بیندازید که می تواند بینش ارزشمندی را درباره آنچه مشتری شما می خواهد به شما ارائه دهد.

بسیار راحت است که بگوییم مهم نیست در چه بستری هستید ، باید از Google Analytics برای تجارت آنلاین خود استفاده کنید.

این به شما کمک می کند تا ببینید غول جستجو چه در داخل و چه در خارج از فروشگاه شما اتفاق می افتد. Google Analytics می تواند بینشی زیر را برای کمک به شما در گسترش و بهبود تجارت خود به شما ارائه دهد:

مخاطبان هدف خود را بشناسید ،

پیگیری کنید که خریداران از کجا می آیند ، به کجا می روند و کجا را ترک می کنند ،

نحوه تعامل بازدیدکنندگان با فروشگاه شما را دنبال کنید و

توانایی حاشیه نویسی در تلاش های شما.

آن مورد آخر مورد علاقه شخصی من است. می توانید اقدامات یا رویدادهای مهم را در جدول زمانی خود مانند افزودن محصولات جدید یا فروش برچسب گذاری کنید ، بنابراین می توانید تأثیر آنها را بر فروشگاه خود مشاهده کنید.

تجزیه و تحلیل به طور کلی یک عنصر اصلی در کمک به شما برای عمل به جای واقعیات است نه مفروضات در مورد مشتریان و کسب و کار شما.


web2020

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها